Sorteren - Voeg eenvoudig gegevens toe die u hebt verzameld aan uw Google-documenten
Sorteren - is een gebruiksvriendelijke extensie waarmee u uw Google-documenten kunt maken, beheren en eraan kunt samenwerken. Maak gewoon een nieuwe of open een bestaande in Google Drive, u kunt aan de slag!
Met Sorteren is het supereenvoudig om tekst te sorteren en afbeeldingen van een website en voeg deze in uw Google-document in. Daarna kunt u het eenvoudig delen of naar uw team e-mailen en kan iedereen het document eenvoudig bijwerken. U kunt meerdere documenten maken en eraan samenwerken zolang uw groepsleden de extensie hebben.
Om te beginnen, selecteert u gewoon de tekst, klikt u op het pictogram Sorteren en kiest u wat u wilt wilt verzamelen. Nadat je klaar bent, kun je gewoon op de verzendknop klikken en je bent klaar!
Je ontvangt een melding dat het is toegevoegd aan je verzameldocument, dus je hoeft het niet te doen maak je geen zorgen meer over het delen van de link of het e-mailen van het verzameldocument. Het document kan op elk moment worden opgeslagen, bewerkt of verwijderd. Als u meer dan één tekst aan het sorteerdocument wilt toevoegen, voegt u eenvoudig meerdere teksten toe aan het tekstvak en het pictogram Sorteren.